O tym będzie głośno – Wawel z programem „Z miłości do radości”
Poniedziałek, 18 kwietnia 2016
Od 18 kwietnia marka Wawel zaprasza konsumentów do udziału w unikalnym programie społeczno-lojalnościowym. Aby do niego przystąpić, należy zakupić dowolny produkt marki Wawel oznaczony serduszkiem i zarejestrować kod z opakowania na stronie zmiloscidoradosci.pl oraz zagłosować na cel wskazany przez jedną z pięciu organizacji charytatywnych.
W szczytną inicjatywę marki oraz kampanię wpierającą program zaangażowali się: Ewa Błaszczyk, Anna Dymna, Jasiek Mela, Tomasz Schimscheiner i ks. Jacek Stryczek. Wawel przekaże organizacjom niebagatelną kwotę 1 500 000 zł. Na uczestników czekają także atrakcyjne nagrody w postaci designerskich toreb na zakupy, biletów do kin oraz dostępu do platformy filmowej VOD.pl.
Dla programu „Z miłości do radości” przygotowano mocne wsparcie w postaci kampanii TV, działań internetowych, PR oraz w punktach sprzedaży.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.